Thursday 27 October 2011

hanya berserah pada Allah S.W.T

ya Allah, sesungguhnye aku berserah pada Mu secara zahir & batin.aku tau Kau x kan menduga hambaMu kalau hambaMU x mampu dgn dugaan yg kau beri.aku selalu marah, naek hangin dgn ape yg berlaku sebelum ni dalam hidup aku.x patut aku nak mara mcm org gile sedang kan yg baik semuanya dtg dari Kau, dan segala yg khilaf semua nya dtg dari diri sendiri.mungkin aku byk silap dlm kehidupan aku sendiri.aku akui aku byk berdosa terhadap mak ayah aku, dan juge terhadap Kau ya Allah.adakah dugaan yg Kau turunkan selama ini utk aku adalah sebagai penebus dosa2 yg pernah aku lalui sebelum ini? aku sentiase ingin meminta keampunan dari Mu walaupun ada kalanya aku selalu melupakan Kau.maaf kan aku ya Allah! aku sebenaye dah tawar hati dgn ape yg berlaku.aku selalu marah2 x tentu pasal dgn ape yg berlaku.aku dah x mampu nak melenting, marah or seangkatan dgnnye.ya Allah, aku meminta semoga Kau jauh kan la aku dgn sifat kemarahan.sesungguhnya sifat marah itu dtg nya dari syaitan yg direjam. aku akan perbaiki diri aku sendiri sebelum melakukan sesuatu...

No comments:

Post a Comment