Saturday 26 November 2011

Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah. dah lame rasenyer aku x bukak blogger aku ni.rindu nak luah kan segalenye. first of all, nak ucapkan Selamat Tahun Baru Maal Hijrah. semoga tahun baru ini diberi seribu satu rahmat dari Allah yg Maha Esa, dimurah & diperluaskan rezeki oleh-Nya, dilindungi oleh para malaikat, dijauhi segala perasaan hasad dengki, segala sihir, perbuatan jahat oleh org sekeliling, amin. semoga dgn tahun baru ini aku dpt memperbaiki segala kelemahan yg ade dalam diri aku selama ini, semoga aku mendapat perubahan dalam diri & kehidupan aku ke arah yg lebih baik dari sebelumnye. terlalu byk rase nye silap,kesalahan,dosa secara sengaja @ tidak yg pernah aku lakukan. aku berdoa semoga aku mendapat petunjuk dari Allah utk diri dan juga utk org yg aku syg semoga kite tidak hanyut dgn dugaan di dunia.amin Ya Robbal Alamin.

No comments:

Post a Comment